Plocka och packa

Jag åker med dottern till Berlin i morgon för ett tredagsbesök. Det blir resande i light-kategorin så packandet lär gå i ett nafs. Medan vi är borta kommer vår städhjälp (låter inte PK att säga så på något vis, men det är ju för att livet ska gå ihop sig) och då gäller det ju att det är hyfsat undanplockat i huset. Plocka undan idag är inte det samma som att det är undanplockat på tisdag när hon kommer.... Jag är ju inte hemma och manar på resten av familjen som är det.

Jag ser fram mot Berlin och att trava runt i gympaskor och bara ta dagen som den kommer.
Postat av: Pernilla Be

Hoppas ni får en riktigt trevlig Berlinresa! Själv ska jag också ut och knata - fast i skogen.



Kram, Pernilla be

2012-05-16, 08:41:59 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: