Jag har redan varit på gång i sex timmar

Klockan 4.00 ringde mobilen, jag hade flygbuss till Gardermoen att passa 4.40. Efter fantastiska festligheter igår kväll och sedan 2-3 timmars sömn så kände jag mig rejält överkörd. Inte på grund av för mycket alkohol men brist på sömn. En tupplur på bussen och en annan på flyget så började jag känna mig som människa på Arlanda Express. Nu har jag väntat på tåg i 1.5 timme för att ta mig till veckans sista insats; en tvådagarskurs som jag och min kompis satt ihop och leder.
 
Någon som vill gissa vad jag kommer att göra imorgon kväll?
Postat av: Karin

Oj, så många resor du har i ditt jobb. Se till att sova ut ordentligt i helgen!

2012-11-15, 14:36:06 - URL: http://tolvmanader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: