Tredje konferensen-check!

Tre endagarskonferenser har jag varit på den här veckan, alla riktigt bra, men nog sjutton flyter de ihop i mitt huvud. Tre dagar av att sitta still och lyssna har det varit. Idag nickade jag till före lunch, men det var inte bara jag, jag hörde kollegans antydningar till snarkningar ett par gånger.
 
Jag fick in litet promenader i morse och på kvällen, inget långt men mellan tunnelbanan och konferenslokalen.
 
Något som jag berömmer mig själv för den här veckan är att jag inte tagit en endaste slurk vin någon kväll. Ibland tar jag några munnar, men med denna och nästa veckas intensiva program har jag inte råd att förlora en minut av sömn, vilket jag konstaterat att jag gör, om jag dricker aldrig så litet. Ingen större uppoffring är det heller...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: