Ledig!!!

Igår eftermiddag, redan strax efter 15, tog jag tåget till Malmö. Jag har en ledig helg och bara trevligheter på gång. Igår kväll mötte dottern mig på stationen och vi var till Vapiano och åt en god och mycket trevlig middag. Idag har vi shoppat, kikat in på hantverksbutiker och promenerat omkring i solen. I kväll blir det mys i studentlägenheten.
 
I morgon ska jag träffa ett gäng gamla kompisar, vi har ett jubileum att fira och det lär vi göra med massor med prat, enklare turistande och god mat och dryck.
 
För övrigt har jag tänkt gång på gång: "ingen snnan kommer att göra det åt mig". Dvs ta tag i min ohälsosamma livsstil.
Postat av: Hovika

Låter härligt. Trevlig helg.

2012-10-12, 20:49:29 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se
Postat av: Pernilla Be

Njut av helgen! På måndag... Var och en har ansvar för sitt eget liv. Så är det.

kram, pernilla be

2012-10-13, 01:42:23 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: