Tvätta och packa

 
 
En riktigt härlig helg med dottern i några dagar och sedan goda, gamla vänner i några dagar hade jag i Skåne och det kommer jag att bära med mig länge. Nu är det tvätt och packning igen, en lång arbetsdag i morgon och sedan reser jag till Edinburgh på onsdag morgon. I Edinburgh blir det tre halvdagar ledigt och resten jobb.
 
Nu: Torka aldrig tårar utan handskar på TV. Boken läste jag ut igår på tåget hem.
Postat av: kaffehörnan

Hejsan
De är bara jag som smyger på. Jag har ju haft fina tävlingar, men nu har jag lyckas minst sagt igen. Ta del av den grymma tävling just nu, jag är bombsäker du kommer gilla den

Önskar dig en fin kväll
Kaffehörnan full med många kinderägg

2012-10-16, 16:45:35 - URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Gitsan

Hoppas du får en bra resa och att du kan utnyttja din ledig tid på ett bra sätt.

2012-10-16, 18:11:27 - URL: http://lagom.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: