Nyårsafton

 
En lugn nyårsafton hemma i vanlig ordning med middag tillagad mer litet mer omsorg än till vardags. 
 
RunKeeper har jag visst ställt in på något slags påminnelse, så mitt på dagen kom en pushnotice om att mitt på dagen har jag ansett vara en bra tid att röra på mig. Just då var jag på väg någonstans men väl hemma blev det en kortrunda innan solen gick ner.
 
I dagens tidning uttalade sig en coach att så här års egentligen inte är optimal när det gäller att ändra på vanor/ovanor, många är som tröttast nu. Nog kan det vara så, men då kan man väl lägga ribban på lagom nivå och öka när vårljuset och energin återvänder. Å andra sidan så reagerar somliga med trötthet just när vårljuset återvänder... What ever, gör man sitt bästa efter förutsättningar så torde det väl vara good enough.
 
Med önskan om ett gott nytt år till mig själv och alla andra!
 
Postat av: Pernilla be

God fortsättning på dig också! Bra att du har kommit igång med promenader, och att du börjat säga nej. Heja, heja!

Kram, Pernilla be

2014-01-02, 20:50:54 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: