Så var jag där igen!

Så fort jag börjar stiga upp ur djupsömnen på morgonsidan, så börjar mina jobblistor rassla runt i mitt medvetande. Inte så kul.
 
Därför beslutade jag mig för att stanna hemma idag, trots att det är en vanlig arbetsdag, men utan möten. Jag har skrivit en lista på vad jag ska göra och när det är gjort har jag friat upp en hel del utrymme. I mitt huvud snarare än i kalendern.
 
Jag njuter av tulpanernas färger varje gång jag går förbi dem.
 
Postat av: Pernilla be

Bra att du lyssnar på kroppen och ger dig själv en lugnare dag hemma. Att slippa resorna, slippa möten, slippa prata och lyssna, och slippa bli avbruten hela tiden kan hjälpa enormt mkt.

Kram, Pernilla be

2013-03-06, 21:13:07 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: