Man kan alltid försöka i alla fall

Jag höll ett möte på jobbet nyligen, ett diskussionsmöte. Jag poängterade många gånger att vi skulle köra 20:80 upplägg, 20 % av tiden/energin på hot och utmaningar och 80 % av tiden/energin på alla möjligheter som finns.
 
Jag borde väl köra samma upplägg med mig själv, men tyvärr är jag litet inne i en inre gnällperiod, då jag bara känner efter att jag är sliten. Att jag vill vara långledig. Jag har litet svårt att glädjas åt framgångar. Och pinsamt nog är det de tillfällen som ger skäl till skadeglädje som kittlar mig mest.
 
Nåja.
 
Det är väl övergående. Jag lär väl bli som vanligt igen. Positiv så jag mest framstår som dum. Som det var någon som sa en gång.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: