Snart juni

När jag var i Bryssel i januari köpte jag choklad till min vän som fyller år 30 januari.
 
-Har hon fått chokladen än?
 
Nej, jag har inte hunnit med att träffa henne..
 
Nåja, snart blir det litet luft i systemet. Nästa vecka blir "luftig"; besök hos frissan på onsdag (=ledig dag), 6 juni och så är vi lediga på klämfredagen- härligt!
 
Häromdagen fick jag resultatet på 7.5 hp-kursen jag läste; VG, jag är mycket nöjd. Låt vara att kursen inte var på avancerad nivå, men med tanke på hur ringrostig jag är i ämnet jag läste, är jag så belåten.
 
Jag hade tänkt följa med min kollega till Viktväktarna idag, men insåg att det inte är ekonomiskt smart att registrera mig nu, inför sommaren, när jag inte har lokala grupper att delta i under semestern. Och så ska jag till Norge en hel vecka snart. Ja,ja, tids nog.
Postat av: Pernilla be

Skönt att du snart får mer luft i schemat :) Bra att du funderar på att gå med i VV :)

Kram, Pernilla be

2013-05-29, 21:16:39 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: