Sova är så gott

 
 
 
Väckning klockan 5, som alltid, men jag kom i säng i tid igår kväll, har sovit så gott och tänker att det är då fantastiskt skönt att få sova.
 
Tisdag och onsdag har varit dagar på resande fot, spännande studiebesök i förrgår och en "moderatorinsats" av mig igår som jag gruvat mig över sedan den sekunden jag inte kunde tacka nej. Det gick nog bra, de som arrangerade det hela sa så, men jag har inte ens förmått att reflektera över det hela (självkritisk är mitt förnamn!). Men därav förklaringen att jag sovit gott- modererandet var avklarat. Jo, jag "slapp" äta choklad igår kväll genom att gå och lägga mig...!
 
Idag en dag på kontoret, tusen saker som ska hinnas med. Men, det viktigast är nog att jag får in en promenad någonstans under dagen. 
 
I morgon- hälsocoachen! Jag är förväntansfull, hoppas jag inte blir besviken...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: