Söndagsvikt och upponer

Full beredskap för dagens siffra hade jag efter lättare dikeskörning igår kväll när jag väl var hemma; köpehamburgare (inga fries eller läsk), flera bitar Marabou mjölkchoklad (alldeles för många...) och ett (men bara ett) glas vin. Och inget vatten på hela kvällen. Nåå, kanske am I worth bättre mat och dryck än så, men efter gårdagens mentala output tänker jag inte banna mig. Nya tag denna nya dag!
 
Viktnedgång sedan 131226: -3.0 kg
 
Häromdagen var det -4.2 kg....
Postat av: Bettan

För mig varierar vikten lite från dag till dag. Efter att ha ätit lite mer en dag ger den snabbt ett plus. Om jag har ätit bra övriga dagar brukar det plusset snabbt försvinna.

Din dikeskörning var inte katastrofal. Du verkar ju ha tänkt, som skippade pommes och läsk.
3-4 kilo på en månad är en jättebra viktminskning. Gratulerar!

2014-02-02, 22:49:18 - URL: http://viktmotivation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: