Ben och han Jerry

Jag tyckte allt att jag hörde vissa lockrop från frysen.... Här ligger vi, Ben och Jerry, som en halvt uppäten burk... Inte så mycket kvar, bara en slatt... Kom och gör slut på innehållet så är vi av med burken....
 
Men. Om idag är ett första steg till dagen om exakt ett åt, då vill jag inte se tillbaka på dagar då jag istället för steget fram tog ett steg tillbaka.  Ben och Jerry får ligga kvar där de ligger.
 
Annars en OK dag; ett glas Proviva 50% innan jag åkte hemifrån i morse, turkisk yoghurt med nöt&bärmix och 1 ägg till frukost på jobbet, en frusen 440 kcal-lunch och 1 päron, 1 liten banan och färskpressad icajuice på väg ut från jobbet och sedan 1 bit lax, 2 stora msk ris, broccoli (och hollandaisesås..) till middag.
 
Har funderat på att skriva ner vad som blev bra under tjänsteresan till Bryssel och vad som kunde gjorts bättre. Det kommer att bli en hel del resor i år. Igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: