Kalori i Kungshallen

Till lunchen testade jag restaurangen Kalori i Kungshallen idag. Jag gillade deras Facebooksida för ett bra tag sedan men har inte ätit eller köpt mat därifrån tidigare. Om jag förstår det rätt så serverar de mat som max innehåller 500 kcal och de har LCHF och 5:2 på menyn också.
 
på torsdagar har de en fiskgryta som uppenbarligen är deras snackis och som jag blev rekommenderad. En tomatbaserad fiskgryta med aioli och två grillade brödskivor (små). Jag har svårt att tro att det bara var 500 kcal i den grytan för den var så makalöst god!
 
Jag betalade 100kr för den, inte billigt direkt men det är där lunchpriserna ligger, och så bra som det smakade så var det värt varenda krona.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: