Och resten av dagen...

 
 
På eftermiddagen var jag till optikern och fick en uppsättning progressiva endagarslinser. Jag hade kontaktlinser konstant tills behovet av läsglasögon satte in. Jag har provat olika kontaktlinsvarianter sedan dess men aldrig varit nöjd. Nu finns nya, bättre material så jag ger det ett försök till.
 
Därefter träffade jag en kompis för fika på Kafe Esias, en av de bästa kafeer som finns. Och det är det inte bara jag som tycker för de vann "Gulddraken" igår kväll. Som synes tog jag en chokladbit till kaffet. Min kompis försökte locka mig till att dela en bulle men som GBP-opererad vet hon när det inte är läge att övertala.
 
Tåg hem, mat med sonen och nu inte så mycket mer. Imorgon blir det en inyensiv dag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: