På resande fot

Vi har idag kört dottern till universitetsstaden, 5 timmars körning. Med andra ord; ingen fysisk aktivitet och mat on the road. Och det var just detta med mat on the road som jag slogs av mitt eget beteende och tankesätt. Utan minsta analys informerar jag maken som skulle lägga beställningen att "jag tar det vanliga". Så, när jag befinner mig på vissa platser, så är det visst beteende som hör ihop med den miljön!
 
Så, här finns all anledning till medvetenhet. Och kanske att undvika vissa miljöer till jag är pålitlig igen?
Postat av: Pernilla be

Max GI-burgare med bönsallad kan rekommenderas!

Kram, Pernilla be

Svar: Det tog ett tag men till slut tog jag ställning; jag äter inte på Max. Deras hamburgare är mjuka, mushiga och fuktiga, deras bröd inte ok och resten är inte värt ett besök. Det skulle vara bönsalladen då... ;)
Cinderella

2014-01-07, 01:01:27 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: