Mitt träningsläger fortsätter

 
Idag fortsätter tränandet och det blir en tur över gränsen till Sverige där vi ska gå till något som heter Trollsjön, ca 5 km och relativt flackt.
 
Utan minsta tvekan har jag nog rört mig mycket mer än om jag haft första semesterveckan hemma, speciellt som det varit så varmt. Men det var litet tanken med turen hit, den skulle vara både inspiration och spark i baken. Jag har ju fått klart för mig (något som jag för all del visste men låtit försvinna i stressens virrvarr) att jag har bra mycket mer kapacitet än jag använder mig av. Att gå hemma efter dessa vandringar uppför blir helt klart "walks in the park" nu. Med andra ord blir det tempoökning som gäller...
 
Det lär bli litet regn idag, låter rätt skönt efter hettan som rådit, även om det kan bli litet drygt att riskera att gå halv- (eller hel-)blöt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: