Promenera och sortera

Efter frukost,innan hettan satte in på allvar, gick jag 5.5-kmsrundan. Det var hett så det räckte men jag hanterade det hyfsat ändå. Återigen fick jag ont i fötterna, så jag misstänker att det är dags att byta ut skorna, de har nog två år minst på nacken. När regnet började ösa ner (men som bara visade sig vara en skur, litet längre än normalt sett) satte jag mig och gick igenom en låda fotografier från när barnen var små. Mycket var kopior på sådant som finns i album men inte allt. Nu ligger fotokuverten i kronologisk ordning i en förvaringslåda i plast med lock. Planen är att annat i papperväg av vikt ska få egna lådor och sedan ska allt samlas på ett ställe. Om det stället blir något behöver köpas in, byggas eller gammal förvaring som får "styras upp" återstår att se. Jag är nöjd med dagens insatser så länge.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: