Minus och points på resa

 
Jag sitter på Kastrup och väntar på kvällsflyg som ska ta mig via Frankfurt till Zagreb. Att vara på resa och räkna points är nu inte helt lätt. Igår kväll åt jag två ägg och melonsallad på hotellet, ingen höjdarmiddag men pga tågstrul kom inte mitt ev middagssällskap fram förrän 22, så något skulle jag äta. Hotellfrukost i morse blev en snabb historia, dels för att jag var kort om tid, dels för att jag faktiskt inte äter så mycket före "framträdanden". Nerv-ätandet brukar komma efteråt. Konferenslunchen var god men det var litet svårt att lista ut vad röror och sallader bestod av så det jag åt blev en liten bit kyckling och en liten bit lax. Inte mycket att stå sig på, så nu har jag ätit en trekantsmacka och har fruktsallad kvar. 
 
Jag tycker att detta är svårt, att äta bra under tjänsteresor. Vad hjälper det att planera när det inte finns en chans att resa med kylbag. Nu har jag ett ägg i väskan från frukosten men hur långt förslår det. Hmm... Kanske har jag en affärside här!?!
 
Vägning på VV igår morse gav -0.8 kg. Helt ok. -2.6 kg på två veckor är riktigt bra tycker jag och faktum är att jag nästan tycker att det känns.
 
Vikt v.2: -0.8 kg
Totalt: -2.6 kg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: