Alla minus är bra minus

 
Inte så att jag blev besviken över -0.1 kg hos VV igår, I had it coming, men då jag under helgen satsat på att få ett skutt på onsdag, så var det bara att konstatera att även två dagar kan göra skillnad. Men, ingen stor sak eftersom ett minus ändå är ett minus.
 
Jag hade ingen av de närmaste kollegorna på plats igår kombinerat med strålande sol och blå himmel, så det blev en skön lunchpromenad före keso och fruktlunchen. Det behövs inte mycket för att 10000 steg ska avverkas med råge. Minikeso och frukt håller man sig bra på som det verkar, kanske vore ett mellanmål ändå vettigt före min långa hemresa.
 
Nu är jag på väg till Bryssel för ett möte i morgon då jag inte behöver prestera. Dessutom har jag flera timmar i eftermiddag helt för mig själv och planen är att promenera och flanera. Få se vad vädret säger om det, regnar det har jag en del tankearbete att ägna mig åt, helt i lugn och ro. det behövs emellanåt om man ska kläcka goda ideer.
 
 
Vikt v.13: -0.1kg
Totalt: -7.8kg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: