Comme ci comme ça

 
Dagarna går och snart har jag klarat av årets sista "prestation" vilket är skönt. Jag ser fram mot julen då barnen kommer hem och har redan börjat ladda upp med pynt och prylar, ganska olikt mig egentligen. På något vis känns det viktigare att göra det juligt nu. Å andra sidan har vi väl litet mer tid att dona med sådant också.
 
I helgen kom vi iväg på en utflykt till en naturpark, samma som för ett par veckor sedan. Allt var täckt med frost och vi hade varm soppa med oss i termosarna. Att en förpackning Kelda sparrissoppa innehåller massor med pp var en överraskning. Sen blev det inte bättre av att jag plötsligt drabbades av värsta naturgodissuget så all världens points rök innan vi ens kommit till middagen i lördags.
 
Vi har en fyrbent husgäst för stunden och det har sina fördelar, man kommer ut och rör på sig även när man bara vill hålla sig i soffan. Och, det är inte en katt vi talar om.
 
Ingen VV i morgon, jag behöver åka direkt till konferensanläggningen. Och samla tankarna behöver jag också lyckas med, på något vis.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: