Festprisse- moi?!?

 
Måndag kväll och jag känner fortfarande av helgens fest, supertrött... Men det var festen allt värd! Supertrevliga och intressanta nya människor, god mat, supergod tarte tatin och alldeles för mycket vin... Jag sov kvar hos min väninna och hann väl prata all sköns goja innan jag gick och la mig. Men trevligt var det.
 
Sen blev inte söndagen sämre av att maken och jag mötte upp och tog oss till ett naturreservat vi länge pratat om att besöka. Frisk luft, promenad i vacker miljö och så kaffe och goda mackor vid en sjöstrand där vi var helt ensamma.
 
Under dagen idag hade jag möte utanför jobbet på morgonen och det gör skillnad att få sig kortare promenader till livs. Jag går oftast omkring i mina nya, halvgrova promenadgympaskor, elegansen lyser med sin frånvaro, däremot är jag rätt snabb i stegen numera. Och vad är viktigast?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: