Fredag 13 november

 
På väg hem från Bromma vid 22-tiden kommer sms om dödsskjutningar i Paris och väl hemma följer vi utveckling framför BBC, långt in på småtimmarna. Fortsatt följande av rapportering kommer nog att pågå under lång tid.
 
Torsdagkväll och fredagens möte var bra. Kunde ha varit än bättre på matfronten, jag valde att äta litet pommes till en middag, jag tillät mig att ta en chokladcroissant till frukosten, men allt inom budget. Jag fick mig en promenad till Grand Place som var trevlig och gav mig dagliga dosen steg.
 
På mötet sa någon under en fikapaus att följande uttryck används:
 
-How long are you staying in Brussels?
 
- For 10 kilos.
 
Mer nyhetssändningar idag, men också besök till och av "barnen" under dagen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: