Nu börjar det röra på sig

Inte så det är en större rörelse men i tillägg till de 0.6 kg som jag gått upp och ner i en evighet, så var det några till. En helg med festande hade väl sin inverkan, men flera dagar med bra ätande gav bra resultat trots allt.
 
Sen så gjorde jag som jag brukar göra på onsdagar, då det är en hel vecka till nästa "Domens Dag", jag syndade. Jag har ätit en semla. Men målsättningen är nu: minus varje vecka och snart når jag -10% strecket- Wohooo!!!
 
Vad vågen visar:
 
Maxvikt april 2015: 96 kg
 
VV 150819: 94.2 kg 
 
Vikt 160120: 85.9 kg
 
Totalt minus: -10.1 kg
Postat av: CG

Grattis till -10,1 kg! Bra jobbat :-)

Gillar egentligen inte semla MEN testade wrapsemla föra lördagen, sablar va gott - men mättande. Äter max 1 per år och då är det okej att synda just det tillfället...
Jag fick ju iaf -0,9 på vågen :-)

Svar: Tack! :)
På något vis ska man ju kunna leva livet på ett rimligt vis, inte avstå från allt som är "onyttigt", man får väl bara acceptera att viktnedgången går något långsammare, förutsatt att man inte tappar fokus helt.
Cinderella

Postat av: Sussie

Du har ju gått ned 10 kg! :)
Det är superbra.

2016-02-15, 13:34:15 - URL: http://lotushealthdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: