Blä, blä, blä!

Vad är det med mig!?!

Jag äter som....en desperat som inte kan få nog! Jag hetsar inte men jag slutar inte när jag väl börjat och det är inga morötter eller kokta ägg som slinker ner.

-AAAAAHHHHHHHH!!!!!

Jag måste ta mig samman.


Kanske, kanske...Kanske beror det på att "hemligheten" är på väg att komma till ett slut. Ett slut som kommer att förändra en hel del...
Postat av: Pernilla Be

Ut och jogga, gå och lägg dig, läs en bok, lägg dig i ett varmt bad, lär dig sticka - gör vad som helst utom att äta! Ju mer du äter desto mer sugen blir du. När jag känner så där äter jag en hel burk makrillfilé på stående fot och sen är jag garanterat inte sugen på annat efter det. Ge FAN i koldhydraterna - de gör bara att du äter ännu mer. Ät protein istället, det sätter stopp för suget.



mvh//pernilla be

2011-04-19, 21:24:16 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: karin-mot60kg

Nu tycker jag att du ska njuta av påsken. Med måtta, såklart :)



Men sen på tisdag börjar vardagen igen. Och då får man faktiskt stänga munnen ibland, hur jobbigt det än är! Som Pernilla skrev, gör något annat istället.

2011-04-20, 21:20:50 - URL: http://mot60kg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: