Skönt att vara hemma igen


Det har på det stora hela varit en bra vecka, inte helt som jag föreställt mig men det är ju som det är med sådana saker. Det var tidig väckning i morse, ingen frukost på hotellet utan dagens första var egendomlig varmkorv med bröd och lankigt kaffe på flyget från Lissabon till München. På flyget från München fick vi något slags halvdan wrap, inte mycket att glädjas åt precis. På Arlanda var det bara att inse att mitt bagage inte kom med från München men å andra sidan hade jag mindre att släpa på på tåget.

Trött ser jag fram emot en natts riktigt god sömn. Ungarna har påsklov så jag gör nog veckan extrakort skulle jag tro.

I "hemligheten", den som distraherat mig i flera veckor har nu gått till ännu en ny nivå.
Postat av: karin-mot60kg

Välkommen hem!

2011-04-18, 08:00:56 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: lovisa

åh ähärligt bild!

2011-04-18, 08:30:07 - URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: