Trottoarpromenerande


Dagens möteslunch var riktigt fräsch och lätt, men det bonuset såg jag då till att ändra på genom att äta pizza till middag...

Å andra sidan så fick jag mig nog en 5-6 km till livs på Stockholms gator, torg och trottoarer:

Centralen-TCO

TCO-Hötorget

Hötorget-Bonniershuset

Bonniershuset-Centralen

Det konstiga är att trots att jag stannar för de flesta röda gubbar så håller jag högre hastighet (enligt den enda sträcka jag mätte med RunKeeper) än jag gör ibland på mina egna grusvägar där inget sinkar mig. Kanske är det det omgivande tempot som piskar på?

Nu får det vara fredagkväll för mig, jag är ju ledig som vanligt i morgon.

Tredagsvecka?

Skönt, men inte vill jag ha det så alla veckor.
Postat av: Stefan Nilsson

Häng på vår RunKeeper-tävling :)

2011-05-14, 09:53:58 - URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: