På't igen

Ny dag och det är Same procedure as every year, eller Day, i alla fall.

Jag tycker att mitt jobb är så roligt, utvecklande och spännande, men det finns stunder när en fundering kring hur jag ska orka smyger sig in. Kanske blir det lättare när jag är helt varm i kläderna, men helt övertygad om det är jag inte. Jag ser ju hur överväldigade en del av de gamla rävarna är stundtals. Det jag har så svårt för är att släppa jobbet när jag väl har slutat för dagen. Med något slags autopilot kollar jag mailen på mobilen flera gånger per kväll och jag tänker på jobb hela tiden. Är det inte vad jag har att göra, så är det vad jag ska ha på mig.

Så kan det vara.

Kaffet är uppdrucket, duschen väntar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: