Fredagkväll

En bra arbetsvecka är över, en bra arbetsdag är över, på väg mot Gamla Stan tror jag att jag mötte Carl Bildt på cykel, utrustad med cykelhjälm och även det kändes bra. Att han hade cykelhjälm alltså. Om det nu verkligen var Carl Bildt..

Jag köpte mig ett läckert smycke på Olars Ulla, men jag hade så förtvivlat ont i mina fötter, trampdynorna brände som eld, så det blev bara en hastig titt på KUS.

Nu funderar jag på om champagnen ska öppnas eller om vi ska spara den tills imorgon. Jag lär nog somna ovaggad i kväll som det är och det vore synd på rara bubblor att försvinna ut i atmosfären. I morgon ska jag visa mitt nya smycke och den fantastiska present jag fått av familjen!
Postat av: Hovika

Det ska bli kul att se. Hoppas värken gett sig till i morgon m. Sov gott.

2011-09-09, 22:10:42 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: