Jag har fått en award!


Av Minendie har jag fått en första award till denna blogg och det tackar jag så mycket för! Minendie är en inspiration med sitt jordnära och realistiska grepp när det gäller viktnedgång och hälsa. Awarden består i att svara på nedanstående frågor och sedan låta dem gå vidare.

Varför började du blogga?
Jag har bloggat länge i en annan kategori än hälsa, vikt och träning, så när jag ville ta tag i min övervikt för 2.5 år sedan var bloggen ett bra verktyg, en dagbok. Det blev inte så mycket bevänt med viktnedgången vid bloggens begynnelse men förra året lyckades jag gå ner närmare 17 kg, mycket med hjälp av bloggen. Sedan dess har jag "tagit tillbaka"4-5 kg, men tack vare mina bloggkompisar och deras sparkar i baken har jag inte gett upp.

Vilka bloggar följer du?
För närvarande hinner jag inte alls med att läsa alla de bloggar som jag skulle vilja, men mina fasta kunder är Pernilla, Hovika och Karin.

Vilka favoritfärger har du?
Svart som grund och sedan något starkt som accentfärg, just nu orange och min gamla favoritfärg mörk ceriserosa!

Vilka favoritfilmer har du?
Gladiator, Forrest Gump och Green Card.

Vilket land drömmer du om att besöka?
Grönland, även om det tekniskt sett tillhör Danmark.

De som vill får självklart svara på dessa frågor, fast jag vill gärna se svaren från dessa:

Pernilla
Hovika
Karin
Postat av: Pernilla Be

Tack snälla <3 Imorgon ska jag svara på frågorna!



Kram, Pernilla be

2011-09-28, 22:01:30 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: