Bio utan godis

Dottern och jag gick och såg Järnladyn, filmen om Margret Thatcher med Meryl Streep i huvudrollen. Det var svårt att inte ha förväntningar med alla suveräna recensioner och poängsättningar, men trots att filmen hade så mycket "going for it", så lämnade den mig förvånansvärt... oberörd. Det var som att man bara presenterade en dokumentär, man kom inte den kraftfulla kvinnan särskilt nära. Synd för filmen hade kunnat vara precis så bra som recensionerna utlovade.

Något som var bra var att jag inte köpte något godis, inga snacks, ingenting.

Alltid något i denna självförtroendesvacka.
Postat av: Pernilla Be

Bra gjort! Tänk att det går att titta på bio utan att äta godis!



Kram, Pernilla be

2012-02-12, 21:30:36 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Helen Holmberg

Aj då, jag som vart sugen på att se filmen efter alla lovord! Sen var hon en stor idol för mig på 80talet, tänk vad "Helt Apropå" satt för spår i en ;-)



Bra klara bio utan godis! Man kan när man vill =)

2012-02-13, 21:01:25 - URL: http://www.helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: