En ny morgon

Återigen var det något som väckte mig vid 4-tiden och allt möjligt började mala runt i mitt huvud; katten som inte kom in igår kväll (inne nu), vad jag ska säga på eventet i kväll, verkstadsräkning på bilen på 18000 kr (avancerad service med kamremsbyte och bromsar och vad det nu var), Anticimex som ska komma i morgon och (förhoppningsvis) komma tillrätta med mössen som gillar att bo i vårt hus, uppsägning av gymmedlemskapet....

Det maler runt som sagt.

Imorgon jobbar jag hemifrån och jag tar ledigt tor-fre, ungarna har sportlov. Tyvärr känns inte ett par dagars ledighet som att det räcker, nästa vecka är fullspäckad med konferens som jag bara är med på dag 1 för sedan åker jag till Wien för jobbet. Jätteroligt men just nu har jag litet svårt att vara förväntansfull.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: