En polett ramlade ner

Tack alla ni för alla bra kommentarer och förslag!

När jag vaknade för en stund sen till en ledig dag, så for alla era kommentarer genom mitt huvud!

Visst tusan kom tröttheten i kapp mig under veckan på jobbet, precis som Pernilla påpekade. Jag har ju farit som ett skållat troll sen efter nyår, knappt en helg ledigt och helgen som gick var jag ju sjuk!

Visst tusan borde jag kunna få till någon träning på lunchtid under veckorna! Jag var fullt medveten om risken med att inte kunna utnyttja ett gym på hemmaplan när jag tecknade medlemskapet, jag borde ha insett att det inte går för länge sedan. Jag har hyfsat fria arbetstider, jag får fundera på något lösning närmare jobbet. Mitt gym fryser kortet bara mot läkarintyg och de har inte klippkort. Tack Pernilla, Elin, Hovika och Suzan!

Tack Helen för dina uppmuntrande ord om att jag ser ändå ut att kämpa efter de förutsättningar som jag ges!

Tack Meta för att du påpekar att det är en kamp men vad skulle hända om vi slutade kämpa, hur tröstlöst det än verkar stundtals!

Det är bra med bloggvänner! De vet ofta mer om en ur visst perspektiv än ens irl-vänner.
Postat av: Pernilla Be

Vi sitter ju alla i samma båt :) Skönt att du kommit till insikt. Och som sagt - gå inte ut för hårt. Börja med 1 gg/vecka. Måndagar är bra, de är så sega ändå. Funkar svinbra att bryta upp en seg måndag i två hanterbara bitar. Lunchträning är ett perfekt avbrott, det känns som en ny arbetsdag efteråt.



Kram, Pernilla be

2012-02-17, 07:21:38 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: