Konstigt detta

Fjärde dagen på raken som jag är på jobbet, inga resor, inga möten, bara skrivbordstid. Och det konstiga är att jag är tröttare än trött. Klart att det kan bero på att massor har lagrats och behöver jobbas med när jag väl är på plats. Men ska det vara så här tungt att bara göra sitt jobb?

Nog gnällt.

Det är morgon, jag fick sms mycket sent igår som väckte mig så litet sömnstörning har det varit, bara jag får upp farten så ska det väl bli bra med denna dag också. I morgon ska jag både till frissa och skönhetssalong, tills dess ska jag väl orka!
Postat av: Pernilla Be

Har man haft mycket att göra kommer tröttheten ikapp till slut. Du har landat nu. Lite lunchpromenader och yoga efter jobbet kommer att göra dig mkt piggare!



Kram, Pernilla be

2012-02-16, 12:58:29 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: