Ordning och reda


Lunch och melanmål är packat, siktet inställt på promenad från Gamla Stan (trots att det verkar vara kallt idag) och med tulpaner på köksbordet känns allt ännu lättare.

Något som inte var så lätt var att somna igår kväll, om det berodde på sent besök på gymmet eller bara att jag varit ledig vet jag inte, men jag är i full fart nu.

-Mot fyra dagars arbete och sedan tjänsteresa söderut på fredag!
Postat av: Pernilla Be

Det ska bli spännande att se hur du hanterar kost och motion under resan. Du reser ju så mkt i jobbet att du på något sätt måste få vardag av det också. Sist jag var iväg var vi åtta på kursen. Fyra mötte jag i receptionen ombytta för att jogga direkt efter kursen, två var ute morgonen därpå i stället. Bra odds på den gruppen faktiskt.



Kram, Pernilla be

2012-01-09, 18:46:11 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: hovika

Lycka till. Tulpaner på köksbordet ger en bra förutsättning för gott humör.

2012-01-10, 07:14:50 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: