Pernilla har gett mig en award!

 

Bästa, kloka Pernilla gav mig en award häromveckan och jag tackar så väldigt mycket för den. Hennes "motivering" var denna:

En bal på slottet. Cinderella är nog den person som följt min blogg under längst tid, och kommenterat mest. Trots att hon har fullt upp i sitt liv tar hon sig tid att reflektera över mina med- och motgångar. Och hon har alltid kloka synpunkter. Just nu är det extra spännande att följa hennes blogg eftersom hon verkligen försöker få ordning på kost och motion trots att hennes relativt nya jobb kräver det mesta av hennes tid. Men hon ger inte upp!

Den motiveringen tycker jag mycket om! Tack Pernilla!

När man får utmärkelsen ska man tacka den man fick den av samt länka till den bloggen. Till awarden hör i vanlig ordning en uppgift – man ska skicka den vidare till fem bloggar som har mindre än 200 följare, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem. Antalet följare bekymrar jag mig inte över utan skickar awarden vidare till amatörbloggar som jag vill ska få lite fler följare

-Nu jävlar! Natalie är en relativt ny blogg jag läser med stort intresse, hon har redan gått ner mycket i vikt men är ännu inte i mål. Hon har en målmedvetenhet som syns i de fantastiska veckoresultat hon får.

-Projekt: Vikt. Jag älskar Jeanettes strukturerade approach till ett häsosamt liv och hennes resonerande med och om sig själv. Här har vi nog många massor att lära oss.

-Metas Blogg. Meta är en riktig kämpe som inte ger sig. Jobb och barn och fullt upp men ändå så håller hon sig på banan efter bästa förmåga. Heja Meta!

-Min väg mot hälsa & harmoni. Bästa Hovika, en av mina "äldsta" bloggvänner med de bästa kommentarerna nästan varje dag. Hon är envis, ser möjligheter till motion där de flesta av oss skulle banga och sakta men säkert är hon på väg till den vikt och den hälsa hon vill uppnå.

-Snigeltakt. Snigeltakt ligger i träning för att genomföra några lopp i år och hon lägger sin ribba på en sådan nivå att jag inte kan bli annat än inspirerad. I Rivstarten har hon inget viktmål, utan träningsmål och jag kan inte vara annat än imponerad av detta.
Postat av: hovika

Tack så mycket för de fina orden och för tipsen om de andra bloggarna.



Sv stavarna är hopfällbara och därför mycket smidigare att ta med än kryckorna när jag även behöver rullstolen.

2012-01-25, 01:22:32 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Oj! Men tack! Vilken härlig syn på mig. Verkligen inte den jag har av mig själv. Nu måste jag titta på mig igen och se mig även med andras ögon. Tack fina du! :)

2012-01-25, 19:08:04 - URL: http://projektvikt.blogspot.com/
Postat av: Natalie

Men tack så mycket fina du för att jag fick vara med här :)

2012-01-29, 16:58:13 - URL: http://nujavlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: