Regnig söndag

Eftersom det är söndag och regnigt och småkallt så tillät jag mig själv att ta itu med en jobbsak. Jag ska få ihop en poster och en muntlig presentation till ett internationellt möte i augusti och eftersom det där bara ligger och skvalpar i huvudet så tog jag itu med det. Eller började med texten till postern. Den muntliga behöver litet mer bakgrundsläsning så kanske kan jag tillåta mig det också en dag som denna? Bara för att jag har semester och slappar för fullt så kopplar jag ju inte bort hjärnan. Jag bara inte stressar den.
Postat av: Linda

När man går och tänker på något som man bara inte kan få ur huvudet så är det lika bra att ta tag i det så kan man njuta mer av sin ledighet.
Jag kan ibland komma på jobbsaker och då mailar jag mig själv bara för att jag inte ska gå och tänka på det. På så sätt kan jag ta itu med det när jag är tillbaka på jobbet istället för att försöka komma ihåg det gfram till dess :)

2012-07-15, 19:46:34 - URL: http://lindajsson.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Hoppas du satte upp det som övertid bara :) Jag ska strax koppla upp datorn och jobba lite,men jag gör det inte gratis!

Kram, Pernilla be

2012-07-15, 22:27:27 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: