Vad tycker jag mest om?

I morse när jag gick min runda funderade jag på vilken typ av träning jag tycker allra mest om. Ja, om jag skulle prioritera och försäkra mig om att det verkligen blev av. Det jag kom fram till var yoga och danspass. Jag funderade en hel del på löpning, man får ju mycket för pengarna (ur ett tidsperspektiv), men hur mycket jag är funderar på just det, så blir det bara funderingar. Det är ju jobbigt (huuuuu!) och så inbillar jag mig att jag kanske inte pallar med. Knän och höfter och annat sånt som man kan få för sig blir slitet när man inte längre är 25. Å andra sidan kräver stavgång en hel del tid och kajkning på grusvägar.
 
Hur som.
 
Ska det bli av, så ska det vara sådant jag inte kan stå emot.
Postat av: Hovika

Klokt tänkt. Jag tror på variation eller flera alternativ. Skulle jag anmäla mig till en ridlektion skulle jag prioritera det och inte se det som motion även om det är bra träning.

2012-07-22, 22:21:28 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se
Postat av: Linda -50,2 kg

Tack så mkt. Kul att du ser skillnad på mig! =)

2012-07-23, 12:25:23 - URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: