Fy tusan!

Inget fel på vare sig sol eller temperatur, men jäklaranåda vilken isgata det var! Jag hade med mig stavarna, tänkte att om det nu inte är barmark, så kommer väl de väl till pass. Jag skulle inte tro det. Stavarna halkade omkring lika glatt som jag själv i mina kängor.
 
Kontentan blev att jag valde en litet annan rutt, den blev en kilometer kortare, men å andra sidan fick jag arbeta desto hårdare till att börja med.
Postat av: Snigeltakt

SV.

TACK, för din kommentar! Precis vad jag behövde höra då jag slarvar med maten! Tillbaka till planen!!

Besöket hos dietisten har jag definitivt skakat av mig! Det trista med hela den historien är att tjejen jag träffade verkade vara ganska nyexad och fast i gammal fakta. Samt att hon var ointresserad av att veta vem hon mötte, vad jag hade för styrkor och svagheter.

2013-03-03, 19:21:18 - URL: http://www.snigeltakt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: