På't igen!

 
 
Fyra veckor utan annan motion är promenader mellan centralen och jobbet, men idag tog jag mig ut! Det var så härligt, trots att vinden var stundtals bitande kall. Igår natt hade vi snöstorm, idag tidig vår.
 
Helgen har gått åt till att jobba. Måttligt kul när jag började, men nu när jag ser på allt jag åstadkommit är jag minst sagt nöjd. Och planen nu är att tor-fre blir lediga dagar, hos dottern i Malmö.
 
Jag har "tvingats" köpa litet nya kläder, tvingats för att jag bara haft ett par byxor som funkat på jobbet och nu är de minst sagt trötta i färgen. Jag klär mig oftast i klänning/kjol med grova kängor till, men då och då behövs byxor också. Och när jag nu ändå höll på och shoppade blev det en riktigt snygg skinnjacka och en finklänning till en bankett i april. Visst har jag tvingats se mig själv i spegeln när jag provat dessa kläder, men man blir inte vackrare av att inte tycka om sig som man är.
 
 
På tal om att tycka om sig som man är, så var jag med möteskollegor till Blue Lagoon utanför Reykjavik förra veckan. Jag badar ogärna, strandliv som i sol-och-bad är inte högst på min lista, men att bada i blått, varmt vatten utomhus var en fantastisk upplevelse. Och vi var fler som var litet reserverade inför badandet tillsammans men det gick alldeles utmärkt.
Postat av: Helen J Holmberg

Ser helt fantastiskt ut vattnet, Island verkar (har aldrig varit där)väldigt vackert. Blev det någon lakritschoklad också? ;-)

Jag tänkte avvakta med badkläder tills jag behöver en storlek mindre,kanske vågar mig på att handla från USA då!

Svar: Jajamen! Det blev Djupúr i enkilospåse (som jag inte vågat öppna), extra stark Djupúr och Djupúr i presentförpackningar. :)
Cinderella

2014-03-17, 18:37:15 - URL: http://www.helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: