Bakad potatis- jo, tjena!

Hotellfrukosten fixade jag bra med yoghurt, en liten fralla med litet margarin och en ostskiva och så frukt och grönt.
 
Lunchen var svårare-trerätters! Jag åt hälften av soppan (typ grön ärtsoppa) och bara kycklingen, grönsakerna och salladen av varmrätten och helt plötsligt stod en chokladkaka med en spritsad klick grädde framför oss alla. För att inte göra sak av det tog jag fyra små bitar från den spetsiga änden.
 
Kaffepausernas småkakor rörde jag inte, drack bara vatten.
 
Efter 8-9 timmar i möte hade jag "fått ihop" typ 1700 steg, så förslaget att gå in till stadscentrum och restaurangen var verkligen bra. Jag valde middag noggrant och beställde grillspett på kalkon och bakad potatis. Jag menar; vad kan grillspett och bakad potatis vara? Spetten var bitar av kalkon och grönsaker men potatisen var skivad och ugnsstekt med en hel del olja.
 
Nåja, jag fick till ca 12000 steg ändå och har fullt veckobonus, men det är inte lätt att gissa rätt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: