Hemklickat!





Nya träningskläder från Rönisch är hemklickat. De har en Plus-serie vilket inte är en nackdel, om man säger så. Jag lär behöva några ytterligare uppsättningar men jag testar storlek och kvalitet med denna första beställning. Ny sport-BH har jag ju också även om jag inte testat den får någon tempoökad aktivitet än, men det kommer väl. Nya skor för inomhusbruk skulle vara på sin plats, dottern får ju spader av mina klumpiga aerobicsditon från 90-talets slut. Eller om det var 00-talets början.

-De är för stoooooora, säger hon.
Postat av: viktblogg

Det är klart att du kan och ska vara med, och det är du nu! Hjärtligt välkommen! Tipsa gärna dina besökare så att ännu fler får ta del av inspirationen ni skapar.



Önskar dig en trevlig helg!

2010-08-13, 20:55:21 - URL: http://viktbloggarna.blogspot.com/
Postat av: mot60kg

Hej!



Snygga kläder! Jag tror att det är bra att ha fina träningskläder så att man inte undviker att träna på grund av att man känner sig ful och sunkig.



Jag tycker absolut att vi ska slå följe. Du har ju redan jobbat på bra sen i påskas, men nu tycker jag att vi ger järnet den kommande hösten!

2010-08-14, 11:46:31 - URL: http://mot60kg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: