Vad händer i veckan?

Norsk hotelfrukostbuffé
-det som ser ut som äggtoddy var en uppfräschande limedrink med isbitar i



Måndag: Arbetsdag med lunchmöte vid Stureplan (tillhör inte vanligheterna).

Tisdag: Endagarsmöte som kräver låååång transport och som på det stora hela bara får mig på dåligt humör.

Onsdag: Hemarbetsdag för jag ska på Harry Potter-premiären med ungdomarna kl. 17.30.

Torsdag: Arbetsdag som antagligen slutar litet tidigare då jag ska hem till min bästa vän.

Fredag: Ja, vad ska jag göra med fredagen? Jobba? Bara åka hem från bästisen?


Så var får jag in träning då?

Måndag kväll definitivt-kanske gymet då, inget på tisdag, stavpromenad onsdag morgon, torsdag skulle jag kunna gå från Centralen till Östra Station, kanske gym fredag förmiddag om jag åker direkt hem.

Det gäller nog att boka in detta i kalendern på stört...
Postat av: Landkrabba

Oj, fullspäckat schema!



Har lagt ut receptet på spenatgratängen nu som jag skrev om tidigare i veckan. Berätta gärna vad du tyckte om den om/när du testat! :)

2010-11-14, 20:46:41 - URL: http://landkrabba.blogg.se/
Postat av: Landkrabba

Det borde gå alldeles utmärkt med färsk spenat. Har gjort canneloni med färsk och det gick bra. Anledningen till att jag brukar ha mindre ägg i är just när jag gör canneloni eller filo/smördegsknytena jag nämnde som hastigast. Det är helt enkelt enklast att "klicka" ut röran med sked då än att den rinner iväg, även om det så klart stelnar i ugnen. Själva gratängsmeten blir rätt lös...

2010-11-15, 20:07:56 - URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: