Packad för soliga och varma dagar!


Jag fick då sortera bort det mesta av förra sommarens kläder och faktiskt var jag irriterad över det faktum att kläderna inte passade, tills jag insåg vad det var jag vara irriterad över...!

Nya kläder av alla de slag får åka med till Lissabon, klänningar, toppar, linnebyxor som varit för små och till och med min prickiga baddräkt blev nedpackad, även om jag inte provade den.

6.45 går tåget mot Arlanda i morgon bitti och bara jag kommer iväg så går hemsjukan över. Hemsjukan blir värre och värre för varje gång jag åker bort. Konstigt.
Postat av: Helen Holmberg

Hoppas du får en trevlig resa nu, även om det är i arbetets tjänst :)



Och tack för din feedback på påhoppet, försöker att inte ta till mig fast det känns inte så kul att titta efter nya kommentarer längre som det var förr.

2011-04-12, 00:48:15 - URL: http://helenholmberg.se
Postat av: Pernilla Be

Härligt! Jag ser också fram emot att köpa en ny sommargarderob. Fast jag har en hel del kläder som funkar fortfarande, de sitter snyggare den här sommaren däremot. Trevlig resa! Tänk på oss när du ska göra bra matval :-) Och tänk på att alkohol trubbar omdömet.



mvh//pernilla be

2011-04-12, 09:28:55 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/
Postat av: Minendie

Hoppas du får en bra resa med ett par välförtjänta lediga dagar.

2011-04-12, 15:50:29 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: