Kunde vara värre...

Idag har jag ätit följande (och hittills):

Frukost: Havregrynsgröt, äppelmos, mjölk och kaffe med mjölk

Förmiddag: en kopp kaffe med mjölk

Lunch: tonfisksallad med ägg och litet balsamvinäger

Eftermiddag: 1 lussekatt och 1 liten skopa glögg

På väg hem: 1 hemmabakad lussekatt dottern hade med sig i bilen

Middag: Korv Stroganoff med vitt ris, "grönsak": saltgurka

Inte någon viktväktande mat men håller jag mig i skinnet så kan jag tänka att det kunde också ha varit värre.
Postat av: Pernilla Be

Det låter inte så illa. Ett litet mellis på förmiddagen kanske. Två lussebullar är man värd på luciadagen! Jag åt också en. Väcker inte vitt ris sug hos dig? Mathavre är minst lika gott och mättar jättelänge.



Kram, Pernilla be

2011-12-13, 22:22:04 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: