Jag tog mig upp på banan!

Efter gymmet blev det Donken, men av det krispigare slaget


Jag kom iväg till gymmet och jag tog mig upp på löpbandet. Pernilla sa sig planera in 5 km-pass varje vecka fram till Vårruset, eller i alla fall tills utesäsongen för tunnisar börjar och ska Pernilla, så ska jag.

5 km tog mig 36.37 min idag, rätt OK antar jag, fast bättre ska det allt bli.

Nu mot grabbens musiklektion medelst hasning.
Postat av: Tvåtusenelva

Vad redig du är med träningen! :)

2011-02-17, 19:38:20 - URL: http://tvatusenelva.webblogg.se/
Postat av: Pernilla Be

Superbra! Jag ska ta mig an löpbandet idag också för min träningskompis är fortfarande sjuk. Får se om jag klår din tid då ;-)



Jag har minskat min målsättningstid på Vårruset från 45 till 40 min. Får se om jag ska pressa måltiden ytterligare framöver. Men jag tänker också att man kanske inte kan springa fullt ut när det är mycket folk.



mvh//pernilla be

2011-02-18, 09:17:36 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: