Vad prioriterar man?



Efter gårdagens händelser i Oslo har man anledning att fråga sig vad man ska prioritera i livet. Jag är glad på något konstigt vis att hela familjen var tillsammans igår kväll då vi följde rapporterna, även om vi satt på en bar och lyssnade på live-musik.

Vi var tillsammans.
Postat av: Hovika

Instämmer. Man vill samla när o kära, känna trygghet. Känns nästan lite konstigt att skriva om annat idag. Det är ofattbart det som hänt.

2011-07-23, 18:53:54 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Håller med. Jag sprang en mil och sen hade vi kalas hela lördagen, men åh vad jag är nöjd när hela familjen är tillsammans. Jag är så matt och bedrövad och knäckt fortfarande. Det som hemsöker mig är ungdomarnas rädsla i 1,5 timme och föräldrarnas oro. Den känslan kan väcka mig mittbi natten. Dottern sover hos pojkvännen ikväll och det finns inga garantier för att hon kommer hem igen. Samtidigt kan man inte leva sitt liv så :(



Kram, pernilla be

2011-07-26, 00:40:09 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: