Hur mycket shoppande orkar man med?

Närmare fem timmars shoppande har dottern och jag ägnat oss åt. Jag har ont i fötter, marakas-knät, höft och rygg. Dottern hade nog gärna kunnat fortsätta men tack och lov stängde affärerna.

Tomhemt kom jag inte ifrån shoppandet, det blev en slimmad blus och en chiffongig tunika (kanske kommer foton vad det lider), båda i orange.

På Indiska provade jag linnebyxor och fick till min förvåning på mig 42:or, men jag hoppade över dem, de satt inte helt bekvämt i skrevet. Om man säger så. Dessutom var de för långa och jag avskyr att fålla byxben, oavsett hur lätt det är.

-Dagens mat?

Ptjaa... Inte optimalt, inte det minsta lilla. Men gott var det!
Postat av: Helen

Låter som ni haft en trevlig och produktiv dag! Vem har sagt shopping inte kan ses som motion ;-)



Skönt med bra familj, finns inget bättre än att ha stöd hemma. Fast ibland är det svårt att ge rätt support, har märkt det själv - har överviktiga syskon.

2011-06-17, 22:18:57 - URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: