Färdig!

 
 
Så gott som färdigpackad, så gott som färdigpåläst och så gott som färdig powerpoint. Så nu roar jag mig med litet rödvin och nagelmålning. Taxin kommer 05.35 i morgon bitti och sen bär det av till ett stekhett Berlin.
 
-Mat och träning?
 
Ja. Jag har gympaskor och träningskläder med mig, baddräkt och min "tokbadmössa" också. Min badmössan (täckt av blommor i olika färger) är ett säkert kort för att liva upp vilken tillställning som helst. Om det nu skulle behövas. Mat blir en kamp, jag har laddat med ett gäng energibars för att ha en chans mot de sämsta besluten.
 
Ingen resefeber, man är ju rutinerad....
 
 
Postat av: Hovika

Ha det så bra i Berlin!

Svar: Tack! Jag ska göra mitt bästa, på alla fronter!
Cinderella

2012-08-15, 21:34:26 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se
Postat av: Pernilla Be

Bra! Och vänta dig nu inte att det ska bli "tid över" att träna. Planera in promenad, jogga, simma minst en timme varje dag. Om du ägnar flera dygn åt jobbet är du värd en enda timme per dag för dig själv.

kram, pernilla be

Svar: Så sant.. Men kanske kan jag "ursäkta" mig med att hundraåriga värmerekord slogs, det var inte nådigt hur mina och andras fötter och ben såg ut. Snudd på att det skvalpade! ;)
Cinderella

2012-08-15, 22:42:31 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Det är skithäftigt att upptäcka en ny stad när man springer! Det är liksom okej att göra det, man tar sig snabbt och lätt hit och dit, man hinner se mycket och överallt träffar man på likasinnade :)

kram, pernilla be

Svar: Nästa gång ska jag inte bara ta med mig träningskläder, jag ska försöka mig på att använda dem också! :)
Cinderella

2012-08-15, 22:43:34 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Gitsan

Kanske roligare att upptäcka staden med kollegorna i stilla traskande i stället för att jogga runt själv? Ofta ger det ena det andra på tjänsteresor :) Hur som, hoppas du har en bra vistelse där du är!

2012-08-17, 20:40:34 - URL: http://lagom.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: