Lika nöjd som katten

En mygga väckte mig klockan 5. Normaltid en vardag för all del men eftersom jag jobbar hemma idag hade jag tänkt sova litet längre. Men jag steg upp, bryggde kaffe och satte mig på altanen med datorn och tre timmar senare var jag i princip klar med min powerpoint. Jag har strukturerat om den och anpassat den och helt plötsligt är den så självklar, känns det som. Litet snygga bilder kan läggas till, men nu känner jag mig redo.
 
Och katten som steg upp samtidigt som jag, hon hade klarat av sin morgoninspektion, jakt, frukost (kraschandes bakom ryggen på mig...) och morgonlur.
 
Vi är ett bra team, hon och jag.
 
Resten av dagen innehåller hämtning av poster från tryckeriet, några översättningar, sista genomgång av mötesdokument och packning.
 
-Hur många skor kan man behöva under en veckas kongressande?
 
I 31-gradig värme...
Postat av: Gitsan

Knepigt med kläder denna årstid, rått och småkallt på mornar och kvällar och ibland stekhett mitt på dagen.Så om det är inom Sverige du ska så får du nog ladda upp med flera par av olika modell :)

2012-08-15, 17:20:38 - URL: http://lagom.bloggo.nu/
Postat av: Gitsan

Knepigt med kläder denna årstid, rått och småkallt på mornar och kvällar och ibland stekhett mitt på dagen.Så om det är inom Sverige du ska så får du nog ladda upp med flera par av olika modell :)

2012-08-15, 17:21:01 - URL: http://lagom.bloggo.nu/
Postat av: Hovika

Så skönt att det blev en effektiv morgon när du ändå bestämde dig för att gå upp.

2012-08-15, 18:45:09 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: