Nu tar jag sportlov!


Hur mycket har jag inte fått gjort idag!?!

Det har gått undan, med både det ena och det andra och däremellan har Anticimex varit hit med "Industrial Strength" musgift, jag har gräddat pannkakor till sportlovslediga och sedan jagat katten som lyckades fånga en rejält groggy mus. Det lär väl inte vara så farligt för katter att få i sig en förgiftad mus, men kan jag förhindra det så gör jag det.

Torsdag och fredag är både jag och maken hemma och jag ser fram mot att göra något, vad som helst, med ungarna. Om de är vakna vill säga.
Postat av: M

Vad skönt det låter. Ha en fin ledighet med mycket frisk luft!

2012-02-22, 20:18:57 - URL: http://metasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: